Rabu, 18 Januari 2012

School Day

hallu , sheqa nak citer pasal hari persekolah sheqa pada hari ini, korang tahu tak WE tu apa ? ta tahu kan , meyh sheqa bagi tahu, WE tu bermaksud WARGA EMAS, kenapa dengan WARGA EMAS ? haha sebab kiteorang cipta gelaran tu untuk kawan kiteorang(Fathimah Sakinah & Azeee Hidayah) yang tersayang, Nurul Afifah, kenape panggil die warga emas ? tu sebab die jalan lambat sangat, orang dah kedepan die masih kat belakang haha (fiefa jangan amek hati tau, gurau je) tapi kan bagus jalan lambat2, Cikgu bahasa English kiteorang cakap even kite tergesa-gesa kite tetap kena jalan cool je terutama nya girl ,agak2 korang faham tak ? buat2 faham jelah eh :) hari ini ashik fiefa je kena buli dengan kiteorang, kesian die, nasib baik die ta nangis, haha, besok siapa pulak yang kena eh? haha .

btw kan sheqa nak citer pasal kawan sheqa sorang ni, die bff sheqa paling rapat tapi sejak akhir2 ni die macam jauhkan diri dari sheqa, sheqa ta tahu lah kenapa, bila tanya die cakap, mana ada pape, tapi tah lah sheqa rasa macam ada something lah, Eh kawan if aku ada buat salah dengan kau ke apa ke, maafkan lah aku, kadang2 aku tak perasaan if aku ada sakitkan hati ko, even kau ubah perangai kau sikit pun, aku rasa tak sedap hati, mesti ada something kan ?

#kejap lagi sheqa nak pergi sekolah, tolong cikgu cantikkan kelas#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan